Menú

viernes, 23 de mayo de 2014

A PUBLICIDADE SEXISTA: APRENDE A MIRAR.



INTRODUCIÓN:  A publicidade  invádenos, por iso é tan importante analizar o sexismo que se esconde nos anuncios de televisión, prensa... Estas mensaxes que lanza a publicidade serven para reforzar estereotipos e tópicos, é fundamental analizála e fomentar unha actitude crítica para rematar con ela.
OBXETIVOS: 
  • Coñecer como interveñen os medios de comunicación na construcción da identidade.
  • Achegar claves,instrumentos e conceptos que permitan recoñecer ás distintas situacións de sexismo na publicidade.
  • Adquirir unha actitude crítica fronte ás mensaxes publicitarias.
METODOLOXÍA:
O alumnado buscará en primeiro lugar dous anuncios sexistas e  analizaraos , incluíndoos nalgunha destas categorías: 
  1. Uso sexista da linguaxe
  2. Insulta ou agride por razón de sexo
  3. Identificas as mulleres co mundo doméstico exclusivamente.
  4. Utiliza a muller como obxecto sexual.
  5. Cando utiliza comportamentos diferenciados por razón de sexo
  6. Outras.
A continuación farán unha selección dos diferentes anuncios para elaborar unha presentación.
Unha vez rematada a presentación, buscarán anuncios non sexistas para facer outra presentación. 







No hay comentarios :

Publicar un comentario